Обмін/повернення товару
Відповідно до ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів» споживач має право на повернення/обмін товару належної якості на протязі 14 днів, з моменту отримання товару.
Після того, як закінчиться цього періоду, повернення товару є неможливе.
Обов'язки покупця:
Покупець зобов'язується при отриманні товару робити його огляд щодо виявлення механічних ушкоджень. Факт наявності механічних ушкоджень повинен бути зафіксований у момент отримання товару, в противному випадку претензії щодо механічного ушкодження товару розгляду Продавцем не підлягають.
Важливо: При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту).
Комплектація і цілісність товару
• Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень. Це потрібно зробити при працівниках служби доставки.
• Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника чи придбаний особисто.
• У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Обов'язки продавця
Продавець зобов'язаний отримати і повернути кошти за товар за умов які були дотримані нижче.
Умови повернення товару належної якості
До обміну/повернення приймається товар тільки у цілісній непошкодженій упаковці, із усіма бірками та ярликами. Товар із слідами експлуатації, ознаками ремонту, неповною комплектацією обміну та поверненню не підлягає.
У разі отримання Вами товару неналежної якості (неповна комплектація, виробничий брак) ми зобов'язуємось здійснити обмін на аналогічний товар, та належної якості або повернемо гроші за купівлю.
Важливо: При повернені якщо виробничий брак оплата повернення товару проводиться за наш рахунок.
Якщо на момент звернення такого товару для заміни немає у продажу, покупець має право:
- придбати будь-який інший товар з асортименту (з урахуванням перерахунку вартості);
- провести обмін товару на аналогічний, коли він надійде у продажу;
- Здійснити повернення виробу та отримати гроші у розмірі ціни товару.
Для повернення товару вам необхідно:
Написати на e-mail: vushuvanka.com.ua@gmail.com
Зателефонувати за телефоном +380688042363.
Заповнити форму обміну і поверненню
Ви також можете зняти відео і фото із дефектими товару або написати свою причину повернення. Наш представник зв'яжеться із вами і допоможе зробити повернення найбільш зручним для вас способом.
У разі, якщо ви вирішили звернутися до нас з питання повернення або обміну придбаного у нас товару, просимо вас ознайомитися із загальними правилами.
Повернення коштів: Здійснюється при отриманні нами товару у віділені транспортної компанії. Ми перевіряємо комплектацію товару та сліди використання. І на протязі 2 робочих днів після отримання товару. Кошти повертаються на рахунок який ви вкажете при переписці.
Примітки для книжок і друкованої продукції
Якщо є поліграфічний брак, який призводить до втрати або перекручування інформації: відсутність друкованого тексту, заминання друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту, перевернуті щодо обкладинки сторінки. У випадки виявлення такого роду недоліків, за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книжку протягом 14 днів з моменту отримання.
Для інших груп товарів які представленні у нас на сайті:
Існує перелік товарів, які не можна повернути і, на жаль, не всі споживачі про це знають.
До Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), належать продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Крім того, Перелік включає і такі непродовольчі товари:
- Корсетні товари;
- парфумерно-косметичні вироби;
- перо-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- нижню білизну;
- постільна білизна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- друковані видання;